بهترین خط تولید با خاموش شدن کمپرسور، متوقف می‌شود.

کمپرسور قلب تپنده خط تولید شماست ، پس به کیفیت و البته خدمات پس از فروش در زمان خرید دقت کنید، تا پشیمان نشوید.

قبل از خرید کمپرسور به موارد ذیل توجه فرمایید.

راهنمای خرید کمپرسور

۱-ظرفیت کمپرسور رابه دقت ارزیابی کنید

خرید کمتر از ظرفیت خط تولید (خرید بدون کارشناسی) ،کسری هوا را در خط تولید به دنبال خواهد داشت این یعنی دردسرهمیشگی. ترجیحا سعی کنید با فروشنده کمپرسور در مورد ظرفیت کمپرسور به توافق برسید. ظرفیت اعلام شده کمپرسور در کاتالوگ ها براساس شرایط متعارف است توجه به ارتفاع ازسطح دریا و نقطه شبنم هوا از موارد مهم درهنگام کارشناسی میزان هوای خط می‌باشد. خرید یک کمپرسور رزرو (STAND BY ) نشان دهنده آینده‌نگری خریدار می‌باشد.

۲-کیفیت دستگاه

تفاوت مفهوم کمپرسور داخلی و خارجی در مکان مونتاژ کمپرسور است. کمپرسورهای خارجی یعنی کمپرسوری که آکبند وارد شده باشد و کمپرسور داخلی یعنی کمپرسوری که در ایران مونتاژ شده باشد و اکثر قطعات وارداتی باشد.با این حال تعدادی از فروشندگان این قطعات را درایران مونتاژ کرده (همان کمپرسورداخلی) و آن را با نام خارجی و با قیمت کمپرسور خارجی می‌فروشند.

بدیهی است این فروشندگان در ارائه خدمات پس از فروش هم رفتارهای غیر معقولانه خود را دارند. معمولا کمپرسورهای با کیفیت عالی خارجی دارای قیمت بالاتری نسبت به مونتاژهای داخلی دارند.

در صورت عدم وجود این تفاوت در خرید و اعتماد به فروشنده ، تامل بیشتری نمایید. استفاده از رادیاتورهای آلومینیومی با ابعاد بزرگتر ( OVER SIZE ) کارکردی روان و پیوسته حتی در دمای بالا را فراهم می‌کند .انتخاب دور پایین برای واحد هواساز بهترین کارایی و کمترین سرو صدا و افزایش عمر مفید آن را دارا می‌باشد . در کمپرسورهای هلیس که تحت لیسانس oxfordانگلستان تولید می‌گردد تمامی موارد رعایت شده است .

۳-خدمات قبل از فروش

اگر می‌خواهید به کوه اورست صعود کنید ،باید تیمی به عظمت اورست داشته باشید .(ماکسول)
خرید کمپرسور با کیفیت یعنی ۵۰درصد از یک خرید خوب ،۵۰درصد دوم خرید از شرکتی است که خدمات واقعی را ارائه کند. سعی کنید کمپرسور خط را از مراکز تخصصی فروش کمپرسور خرید کنید. خرید از فروشندگانی که همزمان با کمپرسور لوازم یا ماشین آلات دیگر را فروش میکنند اشتباه بزرگی است.

چرا که ناخواسته نگاه این فروشندگان به کمپرسور همچون لوازمی است که نیاز به خدمات آنچنانی ندارند .این خرید یک انتخاب کاملا غیر حرفه ایست.مفهوم خدمات پس از فروش از نظر شما و فروشنده یکی باشد

۴-خدمات پس فروش

  1. سرویس وتعمیرات تخصصی قطعات نه فقط تعویض قطعات
  2. ارائه خدمات متنوع نشان دهنده نگرش فروشنده به مفهوم مشتری مداری است آن را در نظر بگیرید
  3. تامین قطعات:قطعات کمپرسورها مثل هر دستگاهی نیاز به سرویس یا تعویض در ساعت کارکردمشخصی دارد. یادتان باشد انحصاری بودن قطعات کمپرسوردر اکثر موارد برابر با قیمت دلخواه فروشنده است. سعی کنید کمپرسوری را خرید کنید که قطعات آن دارای دو خصلت کیفیت و کمیت (موجودبودن در بازار) باشد.