این یک واقعیت است :” بهترین خط تولید با خاموش شدن کمپرسور ، متوقف میشود .کمپرسور قلب تپنده خط تولید شماست ، پس به کیفیت و البته خدمات پس از فروش آن دقت کنید .”

قبل از خرید کمپرسور چهارنکته اساسی در نظر داشته باشید .

  1. پیدا کردن ظرفیت کمپرسور متناسب با مصرف خط تولید شما
  2. کیفیت کمپرسور اسکرو مد نظر
  3. خدمات پس از فروش واقعی
  4. موجود بودن قطعات ونه انحصاری بودن قطعات

ظرفیت کمپرسور رابه دقت ارزیابی کنید:

خرید کمتر از ظرفیت خط تولید(خرید بدون کارشناسی) ،کسری هوا را در خط تولیدبه دنبال خواهدداشت.یعنی دردسرهمیشگی. ترجیحا سعی کنید با فروشنده کمپرسور در مورد ظرفیت کمپرسور به توافق برسید. ظرفیت اعلام شده کمپرسور در کاتالوگ ها براساس شرایط متعارف است . توجه به ارتفاع ازسطح دریا ونقطه شبنم هوا از موارد مهم درهنگام کا رشناسی میزان هوای خط میباشد. خرید یک کمپرسور رزرو(STAND BY )نشان دهنده آینده نگری خریدارمیباشد.

خدمات پس از فروش:

خرید کمپرسور با کیفیت یعنی ۵۰درصد از یک خرید خوب و ۵۰درصد دوم منوط به خرید از شرکتی است که خدمات واقعی را ارائه می کند. سعی کنید کمپرسور خط را از مراکز تخصصی فروش کمپرسور خرید کنید. خرید از فروشندگانی که همزمان با کمپرسور لوازم یا ماشین آلات دیگر را فروش میکنند اشتباه بزرگی است، چرا که ناخواسته نگاه این فروشندگان به کمپرسور همچون لوازمی است که نیاز به خدمات آنچنانی ندارند. این خرید یک انتخاب کاملا غیر حرفه ایست.

حواستان باشد که مفهوم خدمات پس از فروش از نظر شما و فروشنده یکی باشد. خدمات پس فروش یعنی:سرویس وتعمیرات تخصصی قطعات نه فقط تعویض قطعات. ارائه خدمات متنوع نشان دهنده نگرش فروشنده به مفهوم مشتری مداری است آن را در نظر بگیرید.

تولید کمپرسور خدمات کمپرسورتعمیرات ارند در اصفهان شیراز شهرکرد یزد

کیفیت دستگاه:

تفاوت مفهوم کمپرسورداخلی و خارجی در مکان مونتاژ کمپرسور است.کمپرسورهای خارجی یعنی کمپرسوری که آکبند وارد شده باشدو کمپرسور داخلی یعنی کمپرسوری که در ایران مونتاژ شده باشدواکثر قطعات وارداتی باشد. با این حال تعدادی از فروشندگان این قطعات را درایران مونتاژ کرده (همان کمپرسورداخلی)و آن را با نام خارجی و با قیمت کمپرسور خارجی میفروشند.بدیهی است این فروشندگان در ارائه خدمات پس از فروش هم رفتارهای غیر معقولانه خود را دارند.معمولا کمپرسورهای با کیفیت عالی خارجی دارای قیمت بالاتری نسبت به مونتاژهای داخلی دارند.در صورت عدم وجود این تفاوت در خرید در اعتماد به فروشنده ،تامل بیشتری نمایید.استفاده از رادیاتورهای آلومینیومی با ابعاد بزرگتر ( OVER SIZE ) کارکردی روان و پیوسته حتی در دمای بالا را فراهم می کند. بدلیل گرمای چندین سال اخیر در کمپرسورهای تولید شرکت هلیس  استفاده ار رادیاتور های بزرگتر در دستور کار خط تولید قرار گرفته است. انتخاب دور پایین برای واحد هواساز بهترین کارایی و کمترین سرو صدا و افزایش عمر مفید آن را در پی دارد.

تامین قطعات:

قطعات کمپرسورها مثل هر دستگاهی نیاز به سرویس یا تعویض در ساعت کارکردمشخصی دارد. یادتان باشد انحصاری بودن قطعات کمپرسور در اکثر موارد = قیمت دلخواه فروشنده . سعی کنید کمپرسوری را خرید کنید که قطعات آن دارای ۲خصلت کیفیت و کمیت (موجودبودن در بازار) باشد.