چرا کمپرسور و قطعات را از هلیس بخرم؟

کمپرسور‌های تولیدی شرکت هلیس دارای لیسانس کیفیت از شرکت oxford انگلستان می باشد. اگردغدغه شما پیدا کردن محصولی با کیفیت با خدمات واقعی هست با ما تماس بگیرید. امروز بیش از ۴۰۰ شرکت در ایران از این کمپرسورها استفاده و کیفیت آن را تائید کرده اند. رفرنس مشتریان ما را اینجا ببینید.

چرا کمپرسور و قطعات را از هلیس بخرم؟

قیمت گذاری عادلانه

سیاست قیمت گذاری این کمپرسورها بر اساس کیفیت واقعی محصول ، موجود قطعات در بازار ایرانو گارانتی ۲ سال پایه ریزی شده است .قیمتی مناسب برای مصرف کننده با سود عادلانه برای تولید کننده است.
فراموش نکنیم کمپرسور جهت قلب تپنده خط تولید شماست. و ضررهای مالی توقف حتی یک ساعته آن گاهی برابر با هزینه کل خط می‌باشد. وجود خدمات پس از فروش برای هر خط تولید ۵۰% یک خرید خوب است .قابل توضیح است شرکت هلیس سالهاست غیر از خدمات محصولات خود , خدمات کمپرسور همکاران خود در استان اصفهان، یزد، فارس وچهار محال بختیاری هم ارائه کرده است.

خدمات از فروش عالی

شایان ذکر است تیم خدمات این شرکت امروز بسیاری از کمپرسور های خارجی فاقد نمایندگی در ایران را ساپورت قطعه و خدمات نموده است . ارائه خدمات سریع به موقع سرلوحه تیم های خدماتی این شرکت بوده است .(با کلیک بر این قسمت از خدمات پس از فروش ها آگاه شوید .)وجود بیش از ۴۰۰مشتری خدماتی، غیر از مشتریان که از ما کمپرسور خرید کرده‌اند. دلیلی بر ادعای ماست که هلیس خدمات واقعی ارائه می کند. دید خدمات فنی ما به کمپرسور کاملا تخصصی است . تعمیرات تخصصی ارند نشان دهنده این ادعاست با علم به اینکه این قطعه در ایران تولید نمی‌شود.

قطعات خارجی با کیفیت

قطعات خارجی کمپرسورهای اسکرو از بهترین برندهای موجود در بازاراروپا وآسیا می‌باشد. موجود بودن این قطعات و کیفیت برتر و گارانتی معتبر این قطعات ملاک انتخاب این محصولات خارجی بوده است .

موجودی قطعات

موجودی قطعات با کیفیت در بازار ایران همواره مد نظر کارشناسان تولید شرکت کمپرسور سازی هلیس می‌باشد.تامین spear part و شارژ سالانه انبار قطعات مشتری برنامه‌ای است که در این راستا پی ریزی شده است.ما کلیه پیش بینی ها را برای ایمنی خط هوای فشرده و رضایتمندی شما در نظر گرفته‌ایم .

گارانتی

گارانتی هر شرکت نماینده و نشان دهنده کیفیت هر محصول است.کمپرسورهای تولید هلیس که تحت لیسانس oxford انگلستان تولید می‌شود.هر کدام دارای ۲ سال گارانتی واقعی بدون قید و شرط ساعت کارکرد می‌باشد .

حق هر تولید کننده ای است که محصول مورد نظر را قبل از خرید بازدید و جواب تمامی سوالات خود را پیدا کند . در صورت تماس با می توانیم جهت بازدید از کمپرسور نزدیک ترین شرکت را با هماهنگی به شما معرفی کنیم. بازدید در فضای واقعی و صنعتی انتخابی آگاهانه و مطمئن در پی‌خواهد داشت .

شرایط فروش متنوع

کارشناسان فروش این شرکت با توجه به شرایط هر تولید‌کننده فروش متنوع را دربرنامه خود منظور کرده‌اند.

  1. فروش بصورت نقد واقساط
  2. فروش اقساط کامل
  3. فروش ویژه روز صنعت و معدن
  4. فروش از طریق معرفی دوستان و …

مشتری مداری

مشتری‌ مداری جزئی از سیاست هلیس کمپرسور می‌باشد. شرکت هلیس کمپرسور با تخصصی کامل در زمینه تولید کمپرسور در بازار ایران فعالیت دارد . درزمینه تامین درایر‌های تبریدی + بوستر ها و کمپرسور‌های فشار قوی با بهترین برندهای خارجی و گارانتی شرکت در خدمت شما هستیم .

سفارشی سازی

ما هر آنچه شما بخواهید آماده می‌کنیم. سفارشی سازی محصول، جزئی از سیاست های تولید بر اساس نیاز مشتری هلیس کمپرسور می‌باشد.

  • آیا بر‌روی موتور خاصی نظر دارید؟
  • آیا برند قطعات را شما می‌خواهید انتخاب کنید؟

شما هم مانند ما یک تولید کننده هستید. با حمایت از همدیگر و خرید از محصولات داخلی صنعتگر ایرانی را محکم و دل گرم به آبادی این سرزمین برای خود و فرزندانمان کنیم.

اگر می خواهید به کوه اورست صعود کنید، باید تیمی به عظمت کوه اورست در دست داشته باشید.
جان ماکسول

چرا از هلیس بخرم؟